السبت، أكتوبر 07، 2006

التدوين للكتابه و ليست الكتابه للتدوين

ما هو اصل انا لازم اكتب , يعني مش حتى المدونه كمان حسيبها .
طب اكتب عن ايه ؟ من ساعه ما بدات الثانويه العامه و انا مخي بطل يفكر دي مفعولها فوري !ء
طيب بنت عندها 15 سنه و في ثانويه عامه حتكتب عن ايه؟ اكيد عن الدراسه
روتين حياتي عادي جدا كل اسبوع بيعيد نفسه تاني ده حتى في الايام في الاسبوع بتتكرر مرتين , الاثاره الوحيده اللي بتحصل هي وجود امتحان ما في اخر الاسبوع و دي حتى اثاره مش ممتعه خالص .
الميزه الوحيده ان انا بروح الدروس كل يوم و بشوف ناس قدي , فعلا التشابه في الظروف بين الناس بيقربهم من بعض , يعني انا لما كل يوم اشوف بنات قدي و عايشين حياه مشابهه لحياتي و بيعانوا نفس المعاناه بحس كانهم قرايبي .
بس لا الثانويه العامه دي مرحله الكل بيمر بيها و بيتهيالي اني حتن فاكراها دايما فلازم افتكر فيها حاجات حلوه و بعدين انا مجبره عليها سواء حبيتها او لا فالمفروض احاول على قد ما اقدر ابلعها

ملحوظه :1 - دي تدوينه مؤقته عشان مبقاش سبت المدونه و انتظروا قريبا تدوينه بجد
م2 -معلش لو التدوينه غلسه بس انا المره دي باكتب لادون و لست ادون لاكتب

21 Comments:

At 12:11 ص, أكتوبر 08, 2006, Blogger مـحـمـد مـفـيـد said...

العزيزه ندي
نحن في انتظار التدوينه الجامده
فدوني وقت ما تشائي لا ن التدوين اصبح ضروره لدينا

 
At 9:00 م, أكتوبر 08, 2006, Blogger nada said...

محمد مفيد
شكرا اوي انا مبسوطه جدا ان انت متابع
و ان شاء الله قريبا جدا

 
At 4:12 ص, أكتوبر 10, 2006, Blogger 7arAnkash said...

ايه يابنتي
انا مستني تدوينتك اهو

 
At 6:15 م, أكتوبر 11, 2006, Blogger nada said...

7arankash
والله قريب ان شاء الله بس مزنوقه و عندي امتحانات
و اهلا بيك

 
At 1:12 م, أكتوبر 17, 2006, Blogger elkamhawi said...

على فكرة التدوينة مش غلسه ولا حاجة انا حاسس انها لذيذة ومنتظر اشوف الجديدة

 
At 3:44 ص, أكتوبر 18, 2006, Blogger Mamdouh Dorrah said...

انا مستني يا ندا

 
At 11:09 م, أكتوبر 18, 2006, Blogger nada said...

elkamhawi
اهلا بيك و ان شاء الله بعد العيد

Mamdouh Dorrah
اهلا بيك يا دكتور و قريبا ان شاء

 
At 2:50 م, ديسمبر 19, 2006, Blogger الســـاحر said...

حلوة اوة حكايه انا بكتب لادون ولست ادون لاكتب
وانا فى انتظار المدونه الجديده
وانتى معاكى حق فى حكايه ان الثانويه العامه
لكه لازم يمر بمشاكلها
وفى النهايه سلامى وربنا يوفقك

 
At 3:41 ص, ديسمبر 30, 2006, Blogger Nouran said...

كل سنة وانت طيبة يا ندا وربنا معاكي ف الثانوية العامة

 
At 11:38 ص, يناير 03, 2007, Blogger nada said...

و انتي طيبه يا نوران وربنا معاكي انتي كمان يا باشمهندسه

 
At 12:24 ص, مارس 10, 2007, Anonymous Radwa Rabie said...

لما قرأت في البلوج ده, حسيت انه في ناس ممكن تساعدني. أنا باحثة في جامعة ألمانية ورسالة الماجستير بتاعتي عن الايدز في مصر. ومن أجل هذا الغرض خصصت استبيان قصير جدا للتعرف على توجهات الشباب ومعلوماتهم عن الايدز. بالرغم من الاستفتاء مجهول الهوية تماما حيث يتم ارسال الاجابات من بريد الكتروني عام خصصته للغرض ذاته, لم أتلقى كالمتوقع اجابات كافية.
بس هنا اتجرأت اني أحاول أطلب مساعدة المهتمين منكم بصحتنا الجنسية وأفكارنا المرتبطة بها.
لو حد مصري أو مصرية مهتم, ممكن يراسلني وأنا هرسل الاستبيان مع شرح كامل لطبيعة البحث علشان مايكنش في أي قلل مني:)
شكرا يا جماعة على مساعدتكم
رضوى ربيع
جامعة فرايبورج, ألمانيا
rabie@global-studies.de

 
At 3:04 م, يونيو 23, 2007, Blogger Nouran said...

ها عملتي ايه يا جميل بيقولو الالماني كان رخم ربنا معاكو ويا رب الانجليزي يجي حلو هو والكيميا كده الالماني بس اللي كان رخم ربنا معاكي يا ندا :)

 
At 5:06 م, يوليو 18, 2007, Blogger Nouran said...

ها عملتي ايه ؟؟
يا رب خير قولولي اي حاجة انت مش بتكتبوا ليه ؟؟

 
At 1:36 ص, سبتمبر 27, 2007, Blogger shady said...

http://www.who-is-wael-abbas.blogspot.com/
اعرف حقيقة وائل عباس ده لو كنت بتفكر
وتعال وشارك معانا وقوا رايك في وائل عباس

 
At 1:36 ص, سبتمبر 27, 2007, Blogger shady said...

http://www.who-is-wael-abbas.blogspot.com/
اعرف حقيقة وائل عباس ده لو كنت بتفكر
وتعال وشارك معانا وقوا رايك في وائل عباس

 
At 1:36 ص, سبتمبر 27, 2007, Blogger shady said...

http://www.who-is-wael-abbas.blogspot.com/
اعرف حقيقة وائل عباس ده لو كنت بتفكر
وتعال وشارك معانا وقوا رايك في وائل عباس

 
At 10:03 م, ديسمبر 11, 2010, Blogger computer blog said...

شكرا لك اخي الكريم
شات عراقي,شات عراقنا,دردشة عراقنا,دردشة عراقية,جات عراقنا,جات عراقي,دردشة صبايا عراقية,دردشة صبايا العراق,دردشة العراقية,دردشة قطر,شات قطر,شات صبايا عراقية,شات صبايا العراق

 
At 11:26 ص, أغسطس 07, 2011, Anonymous موقع زواج said...

موضوع جميل يستحق الاحترام والتقدير
شكرا لك

 
At 11:49 ص, سبتمبر 23, 2012, Anonymous العاب النادي said...

حلو قوي الموضوع عامل زي احنا بناكل علشان نعيش و لا بنعيش علشان نأكل

 
At 1:45 م, مارس 16, 2015, Blogger Uouo Uo said...


thx

شركه تنظيف

 
At 1:45 م, مارس 16, 2015, Blogger Uouo Uo said...


thx

شركه تنظيف

 

إرسال تعليق

<< Home